برترین سایت ارائه دهنده پکیج های آموزشی و درآمد زایی از اینترنت- برای ثروتمند شدن قرار نیست سختی بکشید ! یاد بگیرید با قدرت افکارتان زندگی‌ دلخواه‌تان را خلق کنید.کدهای تخفیف 30% برای خرید های بالای 150.000 هزار تومان برای مدت محدود**کدهای تخفیف: RM1 - RM2 - RM3 - RM4 - RM5 - RM6 - RM7 - RM8 - RM9 - RM10 - RM11 - RM12

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

نظرسنجی سایت

نظرتون راجع به این سایت چیه؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 37538

دوره بزرگ و جامع دیجیتال مارکتینگ واقعی


دوره بزرگ و جامع دیجیتال مارکتینگ واقعی

متخصص دیجیتال مارکتینگ شوید!

دوره بزرگ و جامع دیجیتال مارکتینگ واقعی

 

دیجیتال مارکتینگ یکی از ۱۰ شغل پردرآمد دنیا است!

مشکل کمبود دیجیتال مارکتر حرفه‌ای در دنیا روز به روز نمایان‌تر می‌شود!

وقتتان را با آموزش‌های پراکنده دیجیتال مارکتینگ تلف نکنید!

 

دیجیتال مارکتینگ با چند سال قبل خیلی فرق کرده است. قبلا مدیر کسب‌و‌کار خودش می‌رسید کارهای مربوط به سایت و رسانه‌های اجتماعی را انجام دهد. امروز با جدی شدن رقابت در سایت‌های فارسی، دیجیتال مارکتینگ یک کار تمام‌وقت است. اکنون لازم است در مجموعه خود یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای داشته باشید!

 

مهارتی کسب کنید که همه جای دنیا کاربرد دارد!

در این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، تمام فعالیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای را می‌آموزید. با روش‌های جدید و روز دنیا آشنا می‌شوید و تبدیل به فرد بسیار ارزشمندی می‌شوید که می‌تواند هر وب‌سایتی را به موفقیت‌های بزرگ برساند و باعث افزایش بازدید و فروش سایت شود.

دیجیتال مارکتینگ در هر جای دنیا طرفدارانی دارد و شغلی جهانی است که می‌تواند برای شما درآمدی عالی ایجاد کند؛ البته به این شرط که بتوانید با دیجیتال مارکتینگ نتایج واقعی ایجاد کنید!

درآمد دیجیتال مارکتینگ
 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود. ایمیل، پیامک، تلویزیون‌های شهری، سایت، رسانه‌های اجتماعی و … نمونه‌هایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات. در بسیاری از متون وقتی از دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور همان بازاریابی اینترنتی و آنلاین است.

 
آموزش دیجیتال مارکتینگ

روند رو به رشد دیجیتال مارکتینگ در جهان

نمودار گوگل ترندز نشان می‌دهد روز به روز مدیران بیشتری دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ و همچنین استخدام متخصصان دیجیتال مارکتینگ هستند. همین موضوع یک فرصت بسیار بزرگ و پولساز را نمایان می‌کند. پس تا دیر نشده دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید.

 

بخشی از سرفصل‌های دیجیتال مارکتینگ واقعی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بازاریابی دیجیتال وردپرس

آموزش‌هایی که در این دوره ارائه‌ می‌کنیم برای تمام سایت‌ها و سایت‌سازها قابل استفاده است؛ ولی تمام مثال‌های عملی و پیاده‌سازی‌ها روی سایت وردپرسی توضیح داده خواهد شد. همچنین تمام پلاگین‌های وردپرسی لازم برای اجرای دیجیتال مارکتینگ پیشرفته معرفی خواهد شد. پس اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده خیلی خوشحال باشید، چون دیجیتال مارکتینگ با وردپرس بسیار ساده‌تر و شیرین‌تر است!

 
مشخصات دوره آنلاین
دیجیتال مارکتینگ واقعی
مدرس: ژان بقوسیان
مخاطب: مدیران سایت، وب مسترها و کاربران حرفه‌ای اینترنت
فرمت: 25 فیلم MP4
نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید
 
 
 

مدرس دوره آنلاین «دیجیتال مارکتینگ واقعی» کیست؟

 

مزایای دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی

معرفی بهترین پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ

اگر بخواهید برای هر بخش دیجیتال مارکتینگ، خودتان پلاگین‌های مختلف وردپرس را امتحان کنید و بهترین گزینه‌های ممکن را بیابید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. گاهی فقط انتخاب یک پلاگین نامناسب سئو می‌تواند شما را ماه‌ها از پیشرفت باز دارد و باعث بروز مشکلات مختلف در سایت شود. در این دوره دقیقا خواهیم گفت هر کدام از بخش‌های دیجیتال مارکتینگ را با کدام پلاگین با ابزار انجام دهید. این پلاگین‌ها قبلا توسط ما تست شده است و شما را زودتر به موفقیت می‌رساند.

 
 

ارائه تکالیف و کارهای عملی هفتگی

پس از پایان هر جلسه از شما خواهیم خواست کارهایی عملی برای سایت خودتان انجام بدهید. با انجام کارهای عملی و اجرای مطالب دوره خیلی زودتر به مباحث مسلط می‌شوید و همچنین شاهد پیشرفت سایت خود در طول دوره خواهید بود. پس لازم نیست صبر کنید دوره تمام شود تا اتفاقات خوب شروع شود.

 
 

به شما چک‌لیست می‌دهیم!

شاید ارزشمندترین بخش دوره چک‌لیست‌هایی باشد که در اختیار شما قرار می‌دهیم. چک لیست‌ها دستورالعمل‌هایی اجرایی هستند که شما را از ساعت‌ها سعی و تلاش نجات می‌دهند.

فرض کنیم می‌خواهید یک صفحه محصول درست کنید. کار بسیار سختی است که تمام نکات تبلیغ‌نویسی را به خاطر داشته باشید و صفحه محصولی حرفه‌ای درست کنید. ولی اگر بعد از جلسه مربوط به ساختن صفحه محصول اگر چک‌لیستی داشته باشید که مطمئن شوید هیچ مورد مهمی از قلم نمی‌افتد، می‌توانید صفحه محصولی فوق‌العاده درست کنید که فروش ایجاد می‌کند.

چک لیست دیجیتال مارکتینگ
 
 

مدیر هستید و فرصت استفاده از دوره را ندارید؟

چرا این دوره را برای یکی از کارمندان باهوش‌تان تهیه نمی‌کنید تا پس از چند ماه به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل شود؟ شاید این کار به‌صرفه‌ترین روش برای داشتن یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای باشد!

کارمند دیجیتال مارکتینگ
 
 

پاسخ سوالات متداول درباره دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ

بله مطالب دوره کاملا جدید است. حتی اگر قبلا در تمام دوره‌های مدیرسبز شرکت کرده‌اید با مطالب جدید و متفاوت این دوره متحیر خواهید شد.
 
شما از هر جای دنیا که باشید می‌توانید شغلی با درآمد بالا پیدا کنید.
1. می‌توانید به صورت پروژه‌ای کار کنید.
2. کارمند یک شرکت خوب با درآمد بالا شوید.
3. چنانچه جزو شاگردان عملگرا و باهوش دوره باشید، تیم مدیر سبز شما را برای استخدام به سایر شرکت‌ها معرفی خواهد کرد.
 
خیر، ما در این دوره ساخت سایت آموزش نمی‌دهیم. این دوره برای کسانی است که سایت دارند و می‌خواهند فروش سایت‌شان را افزایش دهند.
 
در دوره ساخت کسب‌وکار آنلاین آموزش برای ساخت یک وب سایت با وردپرس است؛ اما در این دوره تمرکز فقط بر روی افزایش فروش سایت با روش‌های پیشرفته دیجیتال مارکتینگ است.
 
باید کاربر خیلی حرفه‌ای اینترنت یا ترجیحا مدیر سایت یا وب مستر سایت باشید و آشنایی مقدماتی با وردپرس داشته باشید.
 

اگر هنوز این فیلم را کامل ندیده‌اید این دوره را تهیه نکنید!

فیلم آموزش دیجیتال مارکتینگ در یک ساعت

دانلود فیلم آموزش دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ واقعی
مدرس: ژان بقوسیان
مخاطب: مدیران سایت، وب مسترها و کاربران حرفه‌ای اینترنت
فرمت: 25 فیلم MP4
حجم: 2.165 گیگ
نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید
 


مبلغ واقعی 17,743,500 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,646,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 365

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال ... ...

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

دانلود مجموعه علائم موردنیازگرافیکی برای تحلیل سایت معماری   ... ...

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

در این مجموعه به صورت کامل یک سری نمونه سوالات درس تحلیل سیستم های انرژی رشته سیستم های انرژی در مقطع ارشد و دکترا حل گردیده شده است. داخل پکیج سه دسته فایل وجود دارد که در ادامه به صورت تصویری توضیح خواهیم داد:   جزوه درس تحلیل سیستم های انرژی به صورت سه عدد فایل پی دی ... ...

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

نـوع فایـل: PDF تعداد صفحات : 291  اگر شما هم جز آن دسته از علاقمندان به هنر خیاطی هستید به راحتی می توانید با استفاده از این مجموعه آموزشی لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید و بر تن کنید مجموعه حاضر یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است که دارای یک مزیت عالی است و ... ...

ایران - قم ساعات پاسخگویی:19 الی23

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه ذهن ثروتمند می باشد 1399

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما